יום רביעי, 11 במאי 2011

זקוקים להלוואה? על הלוואה חוץ בנקאית שמעתם?

המערכות הפיננסיות המשומנות במדינת ישראל מפתחות בכל עת שירותים ומוצרים חדשים אשר מעניקים לנו פתרונות יעילים למגוון רחב של צרכים. אחד משירותים מתקדמים אלו, הוא שירות הלוואה חוץ בנקאית אשר מוצע לנו על ידי מגוון גופים הפועלים באופן עצמאי מחוץ לגבולות הבנקים. לקיחת הלוואה חוץ בנקאית מהווה פיתרון מקביל, יעיל ונוח ללקיחת הלוואה שלא במסגרת חשבון הבנק שלנו ובכך, פותחת בפנינו ערוץ פיננסי חדש. הלוואה חוץ בנקאית שכזו מוצעת לנו על ידי חברות האשראי המובילות בארץ, על ידי חברות ביטוח גדולות ואפילו על ידי חברות העוסקות בבורסה ובשוק ההון. הלוואות חוץ בנקאיות מוצעות לנו באמצעות מבחר רחב של מסלולים כאשר כל מסלול מכיל את התנאים הייחודיים לו. מבין מגוון המסלולים, עלינו רק לבחור את סוג ההלוואה הנכונה לנו ביותר.


מתי כדאי לקחת הלוואה חוץ בנקאית?

כמעט כל צורך ומטרה יתאימו ללקיחת הלוואה חוץ בנקאית. כיום אנשים בוחרים לקחת הלוואה עבור קשת רחבה של צרכים – הלוואה חוץ בנקאית לרכישת רכב חדש, הלוואה חוץ בנקאית למימון לימודים אקדמאים, הלוואה חוץ בנקאית לצורך תשלום חוב או מינוס בחשבון הבנק ועוד. אכן, הסיבות ללקיחת הלוואות הן רבות ומגוונות. חשוב לומר כי העולם הכלכלי והתחרותי שבו אנחנו חיים, מביא אותנו לא אחת למרדפים מתישים אחר מגוון רכישות אותן אנחנו מעוניינים לבצע כמו רכישת דירה, רכב או כל דבר אחר לו אנחנו זקוקים. אם בעבר היה עלינו לחסוך במשך שנים לקראת רכישה שכזו, כיום אין בכך צורך. כיום באמצעות הלוואות כמו הלוואות חוץ בנקאיות שונות, אנחנו בהחלט יכולים לקצר תהליכים ולהשיג את הדרוש לנו באמצעים זמינים ופשוטים.

על מאפייני הלוואות חוץ בנקאיות

הלוואות חוץ בנקאיות אשר ניתנות כיום על ידי מגוון גופים פיננסיים וביניהם חברות האשראי בארץ מוצעות לנו במגוון מסגרות. הלוואות חוץ בנקאיות נפוצות ביותר הן הלוואות בסכומים של עשרות אלפי שקלים כאשר הדרכים לקבלתן הן מהירות וגמישות. בעוד הלקוח אשר מעוניין בהלוואה לא חייב להיות לקוח ישיר של הגוף המלווה, כל אחד מאיתנו יכול לקיים את תהליך הבירור הדרוש לו ולאחריו, לקבל את ההלוואה הנכונה לו ביותר מכל גוף בו יבחר. מאפייניהן של הלוואות חוץ בנקאיות משתנה בין חברה אחת לשנייה אבל להן יש מכנה משותף - ניתן לומר כי הלוואות חוץ בנקאיות הן הלוואות שלקיחתן אינה דורשת חתימת ערבים ואינה מצריכה ביטחונות כלשהם מצד הלווים. בשל העובדה כי הלוואות חוץ בנקאיות הן הלוואות בסכומים יחסית נמוכים, הליך קבלתן הוא פשוט במיוחד ויכול להתבצע באמצעות שיחת טלפון אחת. עוד מאפיין חשוב של הלוואות חוץ בנקאיות הוא כאמור האפשרות לעשות שימוש בסיוע פיננסי ללא קשר לבנק אליו אנחנו שייכים. מדובר ביתרון חשוב ומרכזי המקל מאוד על רבים מאיתנו.

הלוואות חוץ בנקאיות – הפיתרון היעיל בלחיצת כפתור

אם כך, הלוואות חוץ בנקאיות מסוגלות לתת מענה יעיל למגוון אנשים ולמגוון מטרות. חברות האשראי המתקדמות שוקדות בכל עת על פיתוח שירותים פיננסיים חדשים אשר יוכלו לייעל ולהקל על ההתנהלות הכלכלית השגרתית של כולנו. מי מכם שזקוק להלוואה ומעוניין בקבלת הלוואה חוץ בנקאית, כדאי שיבצע בדיקה אודות הקיים בשוק כדי לדעת מהי ההלוואה הנכונה והטובה לו ביותר. בעוד חברות אשראי מסוימות מציעות תנאים ייחודיים כמו האפשרות לבחור את מועד תשלום החזר ההלוואה החודשי ואפילו את פרק זמן החזר ההלוואה, כדאי להכיר היטב את מסלולי ההלוואות ולבחור מתוכן את זו המתאימה ביותר לצרכים וליכולות האישיות של כל אחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה