יום רביעי, 20 ביולי 2011

הלוואות אקספרס – ליהנות מהפיתרון הנכון

קיימים סוגים שונים של הלוואות, הניתנות הן על ידי הבנקים והן על ידי חברות האשראי. הלוואות אקספרס, הלוואות הניתנות על ידי חברות האשראי, הינן הלוואות מיידיות, המתבססות על מסגרת האשראי של הלקוח, המבקש אותן. הלוואות מסוג זה, שלא כמו הלוואות הניתנות על ידי הבנקים, אינן דורשות ערבים, אינן דורשות חתימה על טפסים כלשהם וניתנות במסגרת שיחת טלפון אחת ומיידית. הלוואות אקספרס מסוג זה מותנות במצבה של מסגרת האשראי של מבקש הלוואה. אם ברשותו מסגרת אשראי שרק מחציתה נוצלה, יוכל לקבל הלוואה בגובה היתרה שנותרה. הלוואות אלו כוללות, בדרך כלל, סכומי כסף נמוכים יחסית ומאפשרות את החזרתן למשך תקופת זמן ארוכה, ובמסגרת של תנאים נוחים וכדאיים במיוחד, הנקבעים בהתאם ליכולתו הכלכלית של הלווה.

כיצד ניתן לקבל הלוואות אקספרס

ככאלו הניתנות באופן מיידי ללא צורך בעדים, חתימה על טפסים כלשהם או פרוצדורה מורכבת אחרת, ניתנות הלוואות פרטיות אלו, הלוואות אקספרס, לאחר פנייה אל שירות הלקוחות של חברת האשראי, הנותנת הלוואות אלו. הלוואות פרטיות אלו ניתנות לצרכים שונים, החל מכיסוי משיכת יתר, שיפוץ מטבח, רכישת מוצר חשמלי יקר ועוד, ומבוססות על מצבו הכלכלי של הלווה וכן על היסטוריית התשלומים שלו. קבלתן של הלוואות פרטיות מסוג זה איננו מותנה בהסכמתו של הבנק או מעורבותו בכל צורה שהיא בתהליך הקבלה, מה שהופך את התהליך לפשוט יותר, מהיר יותר ויעיל יותר.

גובה הריבית, במסגרתן של הלוואות פרטיות אלו

הלוואות אקספרס אלו מוצעות במסגרתן של ריביות הנקבעות על ידי חברות האשראי עצמן, הנותנות את ההלוואה. גובה הריבית המוצע מורכב משני חלקים. החלק הראשון הינו ריבית פריים ואילו החלק השני הינו תוספת לריבית פריים, תוספת זו המהווה הרווח של חברת האשראי, כתוצאה מעסקה זו. ריבית הפריים שווה לריבית בנק ישראל בתוספת של אחוז וחצי. הריבית הכוללת, הנדרשת בעבור הלוואות אלו, הנה ריבית הבנק, בתוספת של אחוז וחצי ולעיתים בתוספת שנקבעה על ידי חברת האשראי. גובה הריבית משתנה מהלוואה להלוואה.

הלוואות אקספרס – כיצד לבחור נכון

אחד מיתרונותיהן של הלוואות פרטיות מסוג זה הינו קבלתן באופן מיידי, מבלי הצורך בטפסים או אישורים שונים. אולם, בדומה לכל הלוואה, אם אתם מעוניינים בהלוואה זו, עליכם לבדוק את תנאיה השונים, אותם מציעה, עליכם להתייחס לגובה הריבית, להחזרים החודשיים הנדרשים, ולוודא כי אלה נכונים ומתאימים לכם. הלוואות אקספרס אלו נחשבות מועדפות, פעמים רבות, על פני הלוואות אחרות, בגלל קלות קבלתן, אך בו זמנית, חשוב לזכור כי אלו הלוואות לכל דבר וכוללות במסגרתן תנאים שונים, שחשוב גם כן לבדוק. אם אתם מעוניינים בהלוואה לצורך רכישתו של מוצר חשמלי יקר, מומלץ לכם לבקש הלוואה בגובה הסכום לו אתם נזקקים ולא מעבר לכך. רבים מתפתים לבקש סכומי כסף גבוהים, ואחר כך מתקשים להחזירם. בנוסף, מכיוון שאופן קבלתן של הלוואות פרטיות אלו הינו באמצעות הטלפון, אל מול נציגי החברה, נצלו הזדמנות זו ובקשו ייעוץ באשר להלוואות השונות, הניתנות על ידי חברת האשראי. בדרך זו תוכלו להתאים את ההלוואה הנכונה ביותר עבורכם, את גובה הסכום המתאים, את ההחזרים החודשיים וכן את התנאים השונים הנלווים להלוואה זו. אם אינכם מבינים כמה מן הפרטים הקשורים בהלוואה, בקשו לקבל הסבר ואל תהססו לשאול ולברר כמה שיותר פרטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה