יום חמישי, 19 במאי 2011

כרטיס אשראי חוץ בנקאי – מהו וכיצד ניתן לקבלו

כרטיס אשראי חוץ בנקאי הינו כרטיס אשראי המשווק באמצעותה של חברת האשראי או מועדון לקוחות העובד עימה, ולא דרך הבנק, כמו מרבית כרטיסי האשראי. כרטיס אשראי הינו כסוג של הלוואה, כרטיס המלווה לנו כסף. במידה ואנו מבצעים רכישה באמצעותו של כרטיס אשראי ומועד החיוב הינו רק לאחר כמה ימים, הרי שחברת האשראי מלווה לנו את סכום הרכישה לכמה ימים, עד מועד חיוב האשראי (אחת לחודש). כיום, בעקבות הרפורמה החדשה, המחייבת כל אחד ואחת מאיתנו לקבוע מסגרת אשראי בבנק, ניתן לקבל הלוואה מחברת כרטיס האשראי שלנו, במקום מהבנק.

כרטיס אשראי חוץ בנקאי – יתרונותיו

כרטיס אשראי חוץ בנקאי כולל מספר יתרונות, ההופכים אותו, לא אחת, ליעיל יותר ומשתלם יותר. פעמים רבות כרטיס אשראי חוץ בנקאי כולל הטבות נוספות ומבצעים, ללא צורך בתיווכו של הבנק. כרטיס אשראי חוץ בנקאי המקושר, למשל, למועדון מסוים, יאפשר ליהנות מהטבות הקשורות למועדון זה ושפע של יתרונות, מהם לא יוכל ליהנות מי שאיננו חבר או בעל כרטיס אשראי מסוג זה. בנוסף, כרטיס אשראי חוץ בנקאי מאפשר לגלגל הוצאות ולקבל הלוואות. בעלי כרטיס אשראי חוץ בנקאי יכולים ליהנות מהלוואות קצרות או בינוניות, שלא במסגרתו של הבנק (הלוואות חוץ בנקאיות), הניתנות בתנאים טובים ונוחים יותר ומותאמים, פעמים רבות, אף עוד יותר ליכולותיו הכספיות של המבקש אותן ולצרכיו השונים. כרטיס אשראי חוץ בנקאי במידה ונעשה באמצעותו של מועדון לקוחות דרך חברת האשראי שנבחרה, מציע מגוון של הנחות ולעיתים גם צבירת נקודות לצורך ביצוע רכישות עתידיות. כרטיס אשראי מסוג זה מתאים לשימוש בחו"ל ופעמים רבות אף מקנה הטבת ביטוח חו"ל חינם, המרה ישירה מדולר לשקל או מדולר ליורו ועוד. מועדי החיוב של כרטיס אשראי זה ניתנות לבחירה מבין שלוש אפשרויות וכן ישנה הזדמנות ליהנות ממוצרי אשראי נוספים ומשתלמים.

מסגרת אשראי חוץ בנקאית – מהי

כרטיס אשראי חוץ בנקאי ניתן לכל אחד המבקש ליהנות מיתרונותיו הרבים, גם אם איננו לקוחה של חברת האשראי המספקת כרטיס אשראי זה. עבור מחזיקי כרטיס אשראי חוץ בנקאי מוקצית מסגרת אשראי שאיננה תלויה במסגרת האשראי, אותה מקצה הבנק ללקוחותיו. הנפקתו של כרטיס אשראי חוץ בנקאי אפשרית ללקוחות כל הבנקים, ללא עמלות ופתיחת תיק. באמצעותה של מסגרת אשראי חוץ בנקאית זו, מאפשרת חברת האשראי לקיחת הלוואה עד גובה הסכום הפנוי במסגרת האשראי.

כרטיס אשראי חוץ בנקאי – כדאי לזכור

למרות יתרונותיו הרבים של כרטיס אשראי זה, חשוב לזכור כי פעמים רבות עשוי כרטיס אשראי חוץ בנקאי, ודווקא בגלל נוחות השימוש בו והתנאים הרבים והמשתלמים שמציע, להביא אותנו לכדי הוצאות רבות שאינן מתוכננות, או רכישתם של מוצרים שונים במסגרתו של המועדון, אליו אנו שייכים. הוצאות ורכישות אלו עלולות להביא למצבים פיננסים בלתי רצויים (כמו "מינוס", למשל), ולכן נדרשת שימת לב רבה והקפדה על ההוצאות השונות. פרט נוסף שחשוב לזכור הוא כי כרטיס אשראי חוץ בנקאי הינו כרטיס עצמאי שאיננו מקושר לבנק שלנו, ולכן, במידה ולבנק אליו אנו שייכים אין הסכם עם חברת האשראי המספקת לנו כרטיס מסוג זה, לא נוכל לראות באתר האינטרנט של הבנק את פעולות האשראי שביצענו באמצעות כרטיס אשראי זה. ולכן, בבואנו לבחור כרטיס אשראי חוץ בנקאי כדאי שנתייחס לנקודה זו, במידה ופרט זה הינו משמעותי עבורנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה