יום חמישי, 28 ביוני 2012

אילו הלוואות תוכלו לקבל אם יש לכם כרטיס אשראי?



מחזיקי כרטיס אשראי נהנים מכמה וכמה ייתרונות פיננסים. ראשית יש בידם כוח קנייה גדול הרבה יותר מהמזומנים הנמצאים ברשותם בכל רגע נתון (לעיתים יותר מכפול) שנית, למחזיק כרטיס אשראי יש אפשרות לקבל הלוואות מהירות ונוחות לכל מטרה שיחפצו. אם אתם זקוקים לשפץ את המטבח או לנסוע לחו"ל עם המשפחה לחופשה שכבר זמן רב תכננתם, או שאתם מעוניינים לקנות רכב יד שנייה לבת המתגייסת לצבא, את כל אלה תוכלו לעשות באמצעות הלוואת שניתנות לכם על ידי חברות האשראי.

הלוואות למחזיקי כרטיס אשראי
חברות האשראי מאפשרות לכם הלוואת שונות בהסדר תשלומים שונה רק מעצם היותכם בעלי כרטיסי אשראי. הלוואות אלה מתאפשרות לכם מאחר וחברות האשראי ניצלו ואקום פיננסי שנוצר עקב חקיקת חוק ועדת בכר בשנת 2006. החוק הפריד מבנית בין בתי השקעות, חברות אשראי והבנקים וכך נוצר שוק חדש של הלוואות חוץ בנקאיות שחברות האשראי הזדרזו לנצל אותו כדי להעמיד הלוואת ללקוחותיהם וללקוחות בכלל. בנוסף לכך, מה שהגדיל את היצע ההלוואות החוץ בנקאיות היה צמצום האשראי שהעניקו הבנקים ללקוחותיהם בעקבות המשבר שנוצר לפני כמה שנים. חברות האשראי נכנסו לשוק כשחקן המסוגל להעמיד הלוואות עד גובה מסויים מבלי שהלווה יצטרך לדווח אודות מהות ההלוואה, בלי צורך להעמיד ערבויות או בטחונות להלוואה וכדומה. מצב זה יצר שוק הלוואות חדש לגמרי כשהשחקן הראשי נהיה חברת האשראי ומחזיקי כרטיס אשראי.
הלוואות כרטיס אשראי אלה הן הלוואות בתנאי קבלה נוחים ביותר אבל תנאי ההחזרה לא ממש מעודדים. הסיבה למתן הלוואות אלו כמעט ללא תנאים היא שבדרך חזרה אתם משלמים ריבית הרבה יותר גבוהה ממה שהייתם משלמים בבנק. הלוואות חוץ בנקאיות יכולות לשאת ריבית של עד 17% שנתי. בנוסף לכך, הלוואות אלה אמנם ניתנות לכם ללא ערבויות אבל הן ניתנות לכם במסגרת האשראי שיש לכם בחשבון. כל הלוואה כזו מצמצמת את מסגרת האשראי הפנויה שלכם ובמידה ותצטרכו הלוואה מן הבנק לא יתאפשר לכם הדבר עד החזר ההלוואה לחברת האשראי. בנוסף לכך, לקיחת הלוואות מסוג זה מחייבות אתכם בתשלומים חודשיים קבועים שיעלו לכם את ההוצאות החודשיות בצורה חדה ולכן יש לשקול היטב כל לקיחת הלוואות מסוג זה בחברות האשראי.



כרטיס אשראי – לא רק הלוואות
מחזיקי כרטיס אשראי נהנים לא רק מאפשרות לקבל הלוואה ללא תנאים כמעט, אלא שבראש ובראשונה הם נהנים מיכולת קנייה מוגברת. אין למחזיקי כרטיס אשראי כל צורך להסתובב עם מזומנים והם יכולים את כל הקניות שלהם לבצע באמצעות כרטיס אשראי שמאפשר להם גם קניות באינטרנט, גם ביצוע תשלומים בטלפון וכדומה. כרטיס אשראי הוא המפתח שלכם לשיפור החיים והצריכה שלכם, אך יש להיזהר ולזכור כי כל רכישה באמצעות כרטיס אשראי דינה כדין הלוואה שאתם תידרשו להחזיר לחברת האשראי בתחילת החודש הבא.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה