יום שלישי, 14 בפברואר 2012

הסטודנטים מגלים את עולם כרטיסי האשראי

סטודנטים רבים מפנימים את היתרונות של כרטיס אשראי ייעודי רק כשהם נמצאים בעיצומם של הלימודים. ניתן להימנע מכך, וכבר לפני הכניסה למסלול הלימודים לדאוג להנפקת כרטיס אשראי לסטודנטים. בין אם מדובר על סטודנטים לתואר ראשון או תארים מתקדמים, כרטיס אשראי הוא הכלי הפיננסי החשוב ביותר העומד לרשותם.

היתרונות של כרטיס אשראי לסטודנטים
כרטיס אשראי לסטודנטים משחרר את הלקוח מהצורך לשאת מזומנים, מצמצם את הסיכון לגניבות ומאפשר פיקוח ובקרה על ההוצאות. בנוסף, בעזרת כרטיס אשראי לסטודנטים המכובד בעשרות אלפי בתי עסק שונים ניתן לבצע רכישות מיידיות בהתראה קצרה, גם אם חשבון הבנק אינו במצב נזיל.

תשלום עבור עסקאות בעזרת כרטיס אשראי לסטודנטים פטור מעמלות, ובסופו של דבר ניתן לחסוך בצורה כזו סכומי כסף גבוהים במיוחד. עוד צריך לזכור כי בעת שימוש בכל סוג של כרטיס אשראי לסטודנטים הלקוח הוא זה שקובע את מועד החיוב, אשר נתון לשינויים.

במילים אחרות, סטודנטים אשר אינם מחזיקים בעבודה קבועה יכולים לשלם את החשבונות השוטפים בתאריכים שונים מבלי להיגרר לעמלות מיותרות. היום בו מופקדת המשכורת הוא אמנם הפיתרון האידיאלי עבור רוב הלקוחות לצורך התשלום, אך ישנם מחזיקי כרטיס אשראי אשר מעדיפים דווקא תאריכים אחרים. היות וסטודנטים רבים תלויים במלגות ומועדי חיוב של מוסדות הלימוד, כרטיס אשראי הוא האופציה הדינאמית היחידה.

הטבות, מתנות ואפילו נסיעות לחו"ל
כרטיס אשראי סטודנט הוא גם כלי חשוב לטווח הרחוק. לאחר ביצוע רכישות ותשלומים בכרטיסי אשראי מקבל הסטודנט הזדמנות לצבור מתנות, ואף לטוס לחו"ל בתנאים משתלמים. למעשה, כרטיסי אשראי מסוימים יכולים לשמש ישראלים גם במקומות רחוקים וכך משחררים אותם מהצורך להמיר שקלים בסכומים גבוהים. יחד עם זאת, כרטיס אשראי סטודנט לא חייב להיות הכרטיס היחיד של הלקוח. ניתן לשלב בין כרטיסים שונים, ולנצל את ההטבות שכל אחד מהם מציע. בישראל ישנם גופים רבים המנפיקים כרטיסי אשראי, ובעזרת קבלת ייעוץ ומידע ממוקדי השירות או אתרי האינטרנט ניתן ליצור איתם קשר.

לא רק חברות האשראי פועלות למען הסטודנטים

סוגי העסקאות אותם מאפשרים כרטיסי אשראי נעים בין עסקאות רגילות, תשלומים, קרדיט ועוד. כדאי לבדוק לגבי תנאים ספציפיים של כל כרטיס אשראי, ולהתאים בינם לבין הצרכים האישיים. מבחינת הלוואות, מסלולי האשראי הגמישים מבטיחים לכל סטודנט למצוא את הדרך האופטימאלית להשיג סכומי כסף בהתראה מיידית. אחד מהעקרונות החשובים של צרכנות נבונה הוא השימוש בכרטיס האשראי, וכיום גם סטודנטים מבינים זאת. הצריכה המדודה המלווה שימוש בכרטיסי אשראי ממשיכה עם הלקוחות בכל גיל, ומאפשרת בסופו של דבר תנאים טובים ונוחים יותר.

חברות האשראי פועלות רבות למען אוכלוסיית הסטודנטים, ומקבלות גיבוי מגופים ממשלתיים ומהבנקים. אם אתם סטודנטים, זכרו זאת ונצלו את ההטבות העומדות לרשותכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה